

Amb les activitats extraescolars pretenem anar més enllà d’oferir un servei d’activitats, per això hem estat pioners en vincular les activitats a entitats del teixit municipal. Així, fer una activitat extraescolar és una oportunitat per generar identificació entre els joves i el seu entorn.
El vincle entre entitat i Paidos s’estableix mitjançant un conveni de col.laboració, en el que Paidos aporta el projecte genèric, la coordinació pedagògica, la gestió operativa, seguiment i avaluació del projecte i l’estructura organitzativa; i l’entitat el programa de l’activitat, la metodologia, el personal tècnic i les activitats extraordinàries fora del centre per fomentar la identificació dels i de les joves amb l’entitat i amb Sant Cugat.
Actualment tenim convenis amb més de 30 entitats, podeu consultar-les a la secció d’amics i col·laboradors/es.
Els trets principals de la proposta són:
Qualitat: associant-nos amb entitats especialitzades.
Continuïtat: la proposta garanteix itineraris de continuïtat a les activitats un cop acaba l’etapa escolar.
Varietat: fem una aposta per fer una proposta àmplia i variada en tots els àmbits (esports, idiomes, creativitat, cultural...).
Homogeneïtat: seguiment d’una coordinació estructural i tècnica per alinear la proposta amb la línia pedagògica del centre.
Treball de valors: demanem als especialistes intervenció pedagògica, no només tècnica de la seva activitat.
Valor afegit: col·laborem en la vinculació de l’escola amb el seu entorn. Fem xarxa i generem identitat.
Modificacions
Qualsevol modificació (alta o baixa) d’activitats extraescolars s’ha de comunicar per escrit (trobareu el model a www.paidos.cat a la secció de documentació) o via mail com a màxim el dia 20 del mes anterior a la modificació.
Quotes
Les activitats extraescolars tindran 10 quotes (de setembre a juny).
A partir d'aquí, la forma de pagament serà mitjançant quotes mensuals que varien en funció de les activitats:
Rebuts retornats del banc/caixa: si és per motius imputables al client, es cobraran les despeses financeres.
Data pagament quotes: tant els rebuts domiciliats com els pagaments efectius, es faran els 5 primers dies laborables de cada mes.
Les activitats extraescolars parteixen d’un cost anual, i us apliquem un fraccionament en el seu pagament per a que sigui més assequible.
L’AFA contracta el servei de menjador i extraescolars, Si l’AFA no assumís aquesta responsabilitat no es podrien oferir aquestes activitats extraescolars ni el servei de menjador a l’institut. El soci/a de l’AFA quedarà exempt de la matrícula al servei de menjador/activitats extraescolars de 30€, que caldrà abonar abans de l’inici del sevei o quan es reclami a la família durant el primer mes del curs. Aquesta matrícula es destinarà íntegrament a l’AFA.
Si s’acumula una quota sense pagar, no es podrà seguir fent ús de l’activitat d’extraescolar fins que no s’aboni la quantitat corresponent.
Qualsevol família que acumuli deutes del curs anterior no podrà inscriure’s al servei
Període d'inscripcions: del 16 de juny al 9 de juliol
Per tramitar la vostra inscripció cal fer-ho online, clicant AQUÍ (enllaç actiu a partir de divendres 16 de juny).
Documentació adjunta
És imprescindible fer-nos arribar els següents documents (en cas de no haver-ho fet amb anterioritat):
Fotocòpia del CATSALUT
Places:
El 12 de juliol enviarem un mail informatiu indicant quin és l’estat d’inscripcions de cada grup (a la vostra área privada podreu veure a quines activitats esteu inscrits).
Limitades per activitat (mínim i màxim).
Garantides a antics usuaris a l’activitat que s’inscriuen durant juny-juliol.
Criteris d'admissió:
La resta d’activitats extraescolars tenen un màxim de places. Durant el període d’inscripció, en cas de sobrepassar el màxim de places en alguna activitat, els criteris de selecció seran:
Antiguitat a l’activitat.
Sorteig.
Un cop finalitzat el període d’inscripció, el criteri d’admissió per les activitats amb places vacants serà l’ordre d’arribada.
Voleibol i futbol sala són activitats de dos dies setmanals.
Hip hop, natació i pàdel són activitats d'1 o 2 dies per setmana.
Portes obertes
Setmanes a determinar
Durant aquest període, podran provar totes les activitats realitzades al centre (excepte pàdel i natació).
Inscripcions
Per poder obrir l’activitat, caldrà arribar a un mínim d’inscrits.
Pagament
Es farà un sol pagament anual mitjançant un rebut bancari (En cas de necessitar fraccionar el pagament, cal fer la petició via correu electrònic a paidosplafarreras@fundesplai.org)
No es realitzaran devolucions. Només es retorna el pagament en cas de no obrir una activitat.
Es podrà canviar d’activitat sempre i quan aquest canvi es realitzi entre activitats d’iguals dies setmanals.
Escola Pla i Farreras
Avda. Ragull, 45-49, 08173 Sant Cugat del Vallès, Barcelona
AMPA/AFA
PAIDOS
Responsables
Maria Beà
Tel. 627 642 735
paidosplafarreras@fundesplai.org