

Activitat vinculada a TbKids
TbKids és un centre d'aprenentatge que té com a principal objectiu apropar a nens, nenes i joves els valors d'emprenedoria, basant-se en els conceptes de STEAM i focalitzant-se en la creativitat, utilitzant les noves tecnologies en tots els seus projectes.
La característica principals de la nostra linia pedagógica és que en tot el que fem, mirem de fomentar, formar i potenciar:
La curiositat per aprendre
La creativitat
La comunicació
El pensament crític i digital
La col·laboració
El Technolab és un laboratori tecnològic amb activitats que fomenten la creativitat i la curiositat per aprendre. A través de projectes transversals, els alumnes realitzen construccions dels seus prototips a partir de diferents materials; Lego Duplo, Lego WeDo 2.0, Lego, Engino entre d'altres. És una iniciació al pensament digital a través de la codificació de diferents robots.
Tot el nostre mètode apropa la tecnologia creativa als més petits a través de dinàmiques motivadores, dissenyades i pensades exclusivament per aquesta edat. "Crear per crèixer".
Dia: dijous de 16.30h a 18h
Durada de l'activitat: del 18 de setembre a final de curs
Places: 12 (mínim 6)
Preu i forma de pagament:
Quota mensual: 21€ (setembre) / 42€ (octubre a juny)
Escola L'Olivera
Passeig de la Mare de la Font, 2-10, Sant Cugat del Vallès
AMPA/AFA
PAIDOS
Responsables
Menjador: Mariona Donaire
Extraescolars: Joan Beà
Tel. 606 144 967
paidosolivera@fundesplai.org